Monday, November 08, 2010

__完美世界__

How to make it perfectly?
What means perfect?
Nothing is prefect in this world...
But,
I can try my best..
for get it almost there...


突然看到+想到些东西..
讨厌咯!
我要做工啊~
(我发觉我是中了工作症 xDD)

天天看到那些可爱狗狗多开心啊
讨厌在家然后开fb又看到些有的没的...
拿来自己不开心这样,
不去在乎,因为不关我的事嘛 =(




There are lot of thing,
really are not going on as how we wish,
how we hope and how we like.

It will change to the opposite side that we don't wish
the matter happen like that.

ok,我承认我的因为很烂..
慢慢来学啦..xD
然后呢...
很多事情,
真的一言难语..
很难表达出来....


为什么偏偏去在乎些奇怪的事情,
正常的却视为无须珍惜的事..
这样啊..
可能往往到最后才发现,
错了..
错在不会想、不会分辨事情来去在乎..


我发觉我很多UFO信号..
想到自己都觉得奇怪 =,='
一下子要说的又飘走了..
被风吹走了..
希望..
一切都没事
当是我脑袋发达想多了这样而已,
最初的你,
还在原地没离开过我 ..

By May Jes

No comments: