Friday, July 02, 2010

"Guten",hehe..teached by frd..xD


[欢乐]
My happiness was
gave by God,
built by myself..
Feel touched when u guys,
still be with me,
after something really happen on me =*)
I like frdship in this DOmo photo tooXD



[痴笑]
This few day,
some thing..
hhmm,
special..
seems like...near..
Is it,
A gift by God?
hehee..
No one will know that,
but I just know that...
I almost everyday laugh in front of BaoBei Yen
how funny,
and i suddenly scream out let someone get shock tim..xD
How fish am I..=,=''


[专心]
Now the day,
focus more in my study..LOL
not acting la..
I mean,
I still the same me,
but homework almost done,
even last few month d homework
all done..
I think I have some problem..hhmmm~


[你们]
Thanks a lot! =*)
Recess,
have u guys play joke with me..
one big gang..
sit on our class student's table..
and have some big laugh..
Mr H2 still let me punch.xD
Mr KL rare smile n joke..xD
Mr TS new hair style sot plak joke..
Mr YW acting sot drama..
Mr ZJ sot sot...
and also my baobei yen ^^

But ,
really thanks a lot..
Make my life different and not out of sound..
Take me escape from scare of getting sad again..
*Hhhmmm,
another thing special too...


原本打算了自己今天,
尝试去享受自己的时光..
放学自己吃热热的炒炒饭想想些东西..
是一定会有多少不习惯..
不过,换个角度想..
我有时也想自己一个人不被人烦..
感觉静静的、自由..没被发现的感觉..
想到又觉得这是个享受..
哇哇~~开心..


可是,
可能上天听到/明白我..
也可能是所谓的......


突然的,
我得到钱..LOL
xD
不是什么啦.
因为之前和那帮‘猪朋狗友’..xDD
一起记成绩,
一起算分统计什么的..
说好了,
某某人该得到处罚什么的..xD
我是得到利益的..
虽然成绩不好,
可他们那我不是最后=,=
感觉很会这样讲话..xD
兄弟!我挺你!!

莫名拿到4块钱,
被邀请一起去mcD庆祝..xD
可能4块钱真的没很多,
但对我而言..
可贵的那一面..
永远深深铭记在心中♥
我足够了,
我真的心知了..
我很幸运,
兜兜转转了那么久..
无论我在外受多少伤害,
回到来,
可能你们变了些些..
因为惊讶我的回来,
可是..你们还是依然那个..
温暖的拥抱,给我力量的笑声..
无比庞大的支持,扶我帮我疗伤的..
那个你们
原来平时不起眼的,
才是对我而言最真实最平常的伟大爱护..


我真的很爱你们~
把那份想收在心里给的♥..
其实,
不要自私的分给每一个每一个我的你们..
不是更好吗..
少少淡淡的..
就够了..
这样也不会受伤..
嘻嘻~
我这样决定了..
下次丫,
看到的是那份伟大♥
已分给了不少我的你们 =×)
‘你’,
找不到最初的了哦~



兄弟!谢谢你们..
我过的怎样,我想什么..
你们最懂..
不用大声说..
我心里记得就好了 =×)



No comments: