Tuesday, October 26, 2010

顺 7 自然....I get the conclusion...

Conclusion is..
Just Let It Be..
Disappointingly..
Something suddenly disappear..


Just like we play kites..
Pull tightly..It will hurt ur hand..
Sometime,
Just Let it go..
maybe..
It will come back..
maybe because of no more direction without u.
It will know how much important of u..
maybe just stay for that FEW MOMENT..
But, Isn't worst?



At 1st I really have many many thing to said,
but don't know why..
suddenly..
Chat with mua bro and mua B..
Everything just left a conclusion in my mind.
Just Let it Be!
顺7自然..

Don't know why will think like this..

或许我该接受,
丘比特所说的...
那是不可能发生的事..
是一时搞错了..
在努力在逞强,
到最后...
擦伤的还是自己的心...
那又何苦呢..


很多很多次都在重复问着自己..
到底怎么想...
说分离既然没有想象中难受;
说一起既然没有想象中开心...
我才明白,
这就是一场错..
丘比特所说的..
不可能发生的事的错...
那手链,
我还是会修回,
不过没有其他意义了..
就纯粹我很喜欢那个设计而已...

突然觉得醒了,
也无言了..
总之过好自己最重要..
7年
我还有7年而已..




我没有不开心,
只是..再度肯定我真的长大了..
很多事,就是这样的..
没错。。。
你应该消失在我脑海里。。
把所有的回忆删除吧。。。
yeah!!!!!洒脱并不是坏事!
别苦了自己更加别苦了别人!!!
copy from Niki <3
great word ;)!

No comments: