Sunday, October 10, 2010

20【10】.【10】.【10】 ♥

10月10日,
可以看到每个人..
无论fb/msg..
每个人都传来传去祝福什么的..
最衰我那B电话没了 ;(
用的N95又连forward都难咯...
打信息什么全部一直按错,
打好好全部很长的..
一下按错...
完了 =,=!
真的严重 DL 了咯...>,< 今天
其实只是个平平淡淡的一天啦..
也是那样度过..
因为我又不是非单身..
不然还可以做梦咯,讲什么纪念这天什么的..
再不然就是说要永远在一起/
100年后的今天也要在一起.....
之类的SWEET话~
哈哈,
严重抱歉我这样讲,
因为我单身...
很可怜的“feel”不到咯 X) !



为了我的
S...A...=电话,
S...=相机,
+等等的疯狂之物..
*我知道没人明白我再说什么..xD
我今天,
豁出去了!!!


哈哈哈,
遇到很多丑事咯...
hhhhmmmmmmmmmmmmmm,
究竟是什么事呢..
卖关子咚咚咚~
有了成果再说,
免得以为我只会说..



让那些得空的人猜个够..
X)
再揭晓什么事~




Today this was really just a super normal post,
hhhhmmm,
seems like,
everyone really know that..
I was......
ALWAYS SUPPORT U!
X)
u should appreciate it,
not to make me worry or dream horrible about that anymore,
please~
Just need u =S
teheeeeee,
always by ur side....

tomorrow basketball,
night people.
opppisss~

here 3 video to share,
enjoy it!
I really love it!



Joseph vincent was awesome!
I love him^^!!!!
awwwwww~


touched + cute = Jes's like


maybe this is just a malay song..
but who said malay song can't be listen?!
listen to this!
really great that i ever meet in malay!
I like it much!

Feel that,
something.....about us..
coming? LOL

No comments: