Friday, December 17, 2010

[工作第25 + 26 天: 感恩、复杂..]


The 25 day of my working day..
Actually,
I really feel tired last night..
and my stupid pc don't know what happen,
can't move at all =,='
so just wish to like note down my every nice memory about that day..


I was really appriate what had been gave,
Thanks a lot..
Ms M..
really!
ILY..!
give me more chance..
let me know that I was getting improve actually..
thanks!
=')!





今天,
怎么乌云满天下了吗..
为什么..
身边的事情..
怎么都是灰色的..
味道怎么是酸痛的...



好冷..
你铁了吗..
你到底在想什么..
怎么这么让人不安..
我好不安、很心烦..
究竟是怎么了..
我还不断在回想..
是我做错了吗...
好心疼...是我的错了吧..
对不起..
我宁愿被骂,
也不想被你这样冷冷相对..
我承认我脾气不好...
但是.....




能不能够,
随缘分找一天..
如果我们同一天一起off..
能不能..约我出去..
聊够所有所有的心事吗..
好多话想对你说..
但是,
平时短短时间内要我说完却突然脑袋空白..


缘分,
请问我们有这个奇迹的到来吗..

No comments: