Friday, June 25, 2010

Think..㋡


There are still the way..
Forgive me,
really not purposely..
to do all of that in front if u..
or maybe u actually don't mind that also..
I just hope myself can life tough
even u're not by my side..

Don't know why..
I'm sensitive? or my feeling was actually right..
U...
are actually keep notice at me..
keep looking at me..is it right?
Or,just I think too much =/



原谅我,
真的不是故意的..
感觉到你的感觉...
其实你痛不比我少,是吗?
却还要逞强..
辛苦吗?
有时,
很想问候你..
静静的听你讲..
你,到底怎样了..
不好受吧..
应该有不少莫名的压力和伤感..
对不起,
我不是故意的..
好想好想~
能有机会..
面对面..好好的静静的..
来了解你的心情..
为什么总爱隐藏..
难道从始至今我还是你不能信任的那个?
应该说,
你从来只说给自己听..
这又何苦?..
自己面对的感觉,
我现在才开始面对..
初步开始都很不好受了..
更何况..你..
受了那么久..





I miss u again..
maybe because of my mistake..
those,
....

Forgive me,
I'm
NOT
purposely..
to make it become like this..


也许,
这就是上天考验我们的问题..
该往前进/往后退..
其实只是一时之错的选择..
但愿,
我们还是之前那个心灵相通的我们=*)


No comments: