Monday, June 28, 2010

梦与现实..

是完全相反的..
很幸运的..
我梦见了我很想梦的事情..
这是否告诉着我,
现实,是再也不可能会发生了呢?

不管了,
反正发不发生..
对我而言不再有很大的改变什么的..

Dream isn't totally opposite from the real life?
Unlucky to said that,
i had dream what
I wish to happen on my real life,
that mean thr was
no chance for let it happen on my real life..
but,is okay..
actually I din put any hope inside of it..
Dream are beautiful..In the dream..
How touched am I..
how nice u are..
ur warm hug,ur sweet kiss..
BUT,
just a dream =)
nothing happen when that moment I open my eye..

原本还想讲述梦里的情节,
不过现在看来,
让它成为不能说的秘密其实也无妨..
自己心中铭记就够了..
我不想再有任何的痕迹,
遗留着说明我还想你..
是多么的可笑、无耻..
我决定了,
都收起来..
好好的保管,
可能有一天..
打扫时无意发现..
翻开来领读/体会当时的心情就够了..

梦是真的很美的..





该谢谢还是该觉得庆幸..
呵呵,其实..
也都无所谓..
今天和朋友们为自己将来临的考验准备
飚歌去了..
也和他们聊了不少..
原来,
大家都是经过了
那道痕才懂得..
曾经他们面对时,
告诉我..但是单纯的我..
只会安慰他们
觉得他们怎么那么悲观..
会觉得为什么他们的想法那么黑暗..

现在,
自己体验到了..
尝试到了..
才懂当时的他们..
即使有时说出来..
别人听了只会觉得..
你想太多/太敏感..
他们没错,只是没体验过..
永远不会明白我们所说出的感觉..
也就是我现在的感觉..
相似存在,
却又说不出口..
可能我比其他人早面对了..
一次过全部来对抗..
我只好靠着自己..
慢慢来复原..
没人能帮到你除了你自己..
这,
就是成长路程所需要面对的..
我·体·会·到·了·


your eye,
are full of complicated feeling..
and some kind of hate?
don't know I think too much or sensitive..
or,
U just look me like normal..
but turn to me seems like unlike it much..
I still don't understand that reason,
but u won't let me know too right,
is normal already..

The percentage
of putting my hope n trust on u,
are 10%..
No more..
It gone when the moment u try to cover
something true that hurt and pain.
Sorry for said that,
for now,
No more...

Tears bring out everything..
Tears voice out my sadness seriously..
Tears company sometime when I miss u,
for dropping out to forget ur face..
Tears won't like to stay long with me,
cause i want to let go of it!
Tears,
Is hurt health actually..
if we keep redo-ing everyday..



朋友散的时候,
他们戳戳大D就没事了..xD
因为赢了钱..
他们可以那么容易做到..
我是他们的兄弟叻..
当然也要和他们一样!
Huat arr~~~!!!!
美慧,你是行的!
只要你决定了..
就是可以了=)
不再后退不再回头..
不再回想,潇洒放手..
我的新句..xDD

No comments: