Monday, April 12, 2010

Once High,Once Low 时上时下..


Today,
first reach school..
just have some feel like..
Non-well..
without any reason I can get from myself..
maybe some problem make me like this..
or should said..
girl '6th sense feel'..
女生有时,
真的该怪自己..真的很敏感..
没事也会有种奇怪的感觉..
今天会怎样怎样的..
本身会有这样的特别感..
水瓶座女生吧~




B was late ..
and..I knew he will..
I don't want to be alone..
Don't know begin from when..
I start to feel like need him lots♡

So,
I choose to wait until he reach school..
only enter school together,
or even maybe late in school =X

可,
总觉得B今天...........
即使是进不到..
也要自己进..
不要因为怎样怎样的..
难道B不懂,
最怕一个人..怕寂寞..
愿意偶尔陪着B..做任何事..
所以,
有时的我真的会有很固执..
我懂的,对不起


有时,
很多事我都没机会表明..
所以有时忽略了自己其实真正的想法..
我只想有时有你在身边就好..
我讨厌那种不安稳感(我自己因为想到你/我自己我不能伴你而产生的)
不喜欢,每当看到你自己一个人面对任何事..
我想你知道,
你不是一个人..
还有人愿意和你分担..
那就是我..




When enter school..
B with his big gang friend was pass..
cause teacher was just notice at other student..
But,
surprice that,,
I get catch..WT..
because of RIBBON 脱色!*from blue >> white colour
cause of keep under the sun..=,='
I must bought a new one from our Ms Tan..
than,
she keep said my skirt my this my that..blablabla...
WT..stupid..>.<

当我办完所有无谓事后.
看到你居然还在Surau旁等我..
当时真的有感动到..
庆幸我有你


Recess time,
actually can truly..
feel and saw from ur face expression..
something maybe happen on u..
make u maybe unhappy..or just feel like down..
or no mood talk to me =[
and..
I begin to worry..
Because..
I love ur smile..
I don't want even 1second..
I lost of ur smile..I love it much..

尝试在逗逗你的,
我好喜欢你微笑的样子~
有种幸福的感觉~
可现在的你..酷酷的..
不笑真的很让人担心...

你的嘴角牵动我的每一丝神经线,
我要我的老公是幸福的


当时,
自己讲多多..
想逗你笑..可觉得..
自己做了小丑你也只给少少的微笑..
明显你不是很开心..
当时真觉得自己很笨很傻..
就连逗自己男朋友都没本事 =*(



坐在我班后面,
感觉..你今天就是..
真的有东西没告诉我..
我不想一秒也好的不懂你..
我想我是永远第一个知道的..
另一半的你..



你一下就回班了,
有失落感..
不过,在想要怎么办是当时一直在我脑袋里的..



很努力,
在你面前试着开心..
可却不能将好心情传染给你 :(
让我少了好多信心..
好怕是不是你听到/想到什么的..
然后多想了...
还是我不小心错了,伤到了你..
担心..



当然我知道,
每一个人..不管男生女生,
都一样..一定会有心情可能真的突然莫名的低落/不开心..
提不起经的感觉..
可能就真的是我真的真的有点敏感了..


放学,
你好点了..
可能我白痴说的什么..
弄老师,因为要他早放我们回家..
就快快喊起来什么的,
逗逗老师要早早回..
才看到了你那一时的我爱笑容~



take care my B..
Need u lots..
Love ur smile~


♡你



No comments: