Sunday, April 11, 2010

Not purposely..不是故意的..


Not purposely said out those word
on that day,
Just on tat time..
I hard to control myself..
那天,不是故意的..

I think,
maybe what had I said..
or MAYBE because of me..
U guys stop from doing any action..

你们可能被逼要躲三躲四的..

真的很对不起,就连你们的合照..

可能都因为我..其中一方不打算放上网..


I'm sorry..

again..




Not much I can said..

Just..

Do back yourself..

If u like she...go ahead..

If u like he...add oil..

Don't because of me..

Skip/ignore u guys true heart talks..

That's all I can said..

不用担心我,

我已不是一个人了..

反而,

还觉得自己对不起他♥

因为,

他♥不断不断的包容我..

不断不断的..即使知道,

我有时真的很过分..
他♥
不但没半点怪我,
还可以更加更加疼爱我..
真的很感动~
很少男朋友,
可以做到这样的程度吧..

真的很爱他




别再我面前难做难过之类的好吗?..

这样我会更内疚..

对不起

I'm really sorry about that..

I know something much..

But,

what can i do?

Just keep it in my heart.

that was enough..


No comments: