Thursday, September 20, 2012

when he's near..


"The flame has been lit - note the interest in your admirer when he's near"


I'm not that tough actually.. Let those tears flow into my heart.. :)
Everything will be alright.  Because of that vip ticket, I've gone through lot of feeling in just only 1 situation.


往心里的泪,真的无声无气..
在阿姨家,给一个个阿姨拨电. 为的是希望有个阿姨能载我到办公楼去索票
一次一次的被拒绝、声音都发抖了
因为忍哭 ;D
很怕面对一次一次的拒绝,因为我真的会哭
可是在妈妈阿姨面前我不能掉泪!
我必须给她们看到我很勇敢,我在突破..我不在乎..我很坚强 
huhh~老实说..
到最后我还是背对着她们,按电话时在檫泪了
好辛苦!


我讨厌自己的无能、讨厌自己没那个胆量
所以才拿了牌也不敢驾车
很懦弱
很讨厌
恨死


话说回来,
为了那一切的种种.. 我真的觉得值得的
每一件事发生,背后都有着特定的意义.. 这是我一直相信着的
谁知道那会不会是你? ;)



可爱的你,
还和那些票合照..真是的

Our favourite song ;)
This song is pretty touching..hhmm
Love it !


晚安了,我想你

No comments: