Thursday, November 05, 2009

你太誠實




谁拉住我 谁救救我

从高空 狠狠地坠落

谁叫醒我 说这是

你和她 什么都还没有

在窒息的沉默中 你握痛我的手

爱怎么了 我怎么了

一句话都没有说

我曾经以为爱情应该诚实

诚实却是最尖锐的刀子

坦白一切留给我决定是多么的自私

就连你的感谢都太诚实

你不懂最大的温柔是掩饰

在我转身之前你看不到我流泪的样子

你没有错 我没有错

是一阵风 吹熄了承诺

你挣扎过 你要我懂

谁来懂 我心里的黑洞

我从来没有这么渴望你欺骗我

掀开一切 千疮百孔

明天到底怎么过

Red word=my voice..totally match with me

Today..is a bad day for me =(

Totally very very moody and down..since last night..

Evil come out..

this song..is.....I heard when..

haixx...sadness thing..still the same..

I no need to repeat..

I have to get hurt of the one who i love

and have gf and leave u away forever...

一些东西
过去了
就该把它忘了
因为不管我们怎么努力
也改变不了过去
唯有努力的把现在拥有的
做得最好
也许
在下一个路口
你可以找到另一个机会

-
Hope Before It Start
Learn Before It End

By Scott..I like it..

他走了。。。

留下的仅是那会随着岁月

流逝而一点一滴逐渐模糊的回忆

过往的幸福甜蜜已被时间牢牢地上锁

只剩下久久挥散不去的难过

还遗留在心中

手中的风筝也断了线带着所有

快乐与梦想越飘越远我的心在淌血

挽回不了

只能静静地

看着它从指缝溜走

saw by some where..

I can't write chinese..

Sorry for only can copy..

some word close to me or match to my status..

5 comments:

✖y.断翼天使^^ ✖ said...

no wonder the chinese words r sooo familiar...u took these frm 1 novel..right..?coz my frez type the same1 in her blog..by the way...y u cnt rite in chinese..?bcs of pc's problem..?

✖y.断翼天使^^ ✖ said...

加油吧...回忆是最美好的...也是最伤人的...从回忆里走出来...活出自我吧...我相信世界上没有所谓的谁没有谁就不能活...
太阳不会为了一个人停止日升夜落
云朵不会为了一个人停止流泪
地球不会为了一个人而停止旋转
我相信你行的...

aza aza fighthing~^^

May said...

Thanks a lor Yeeyee =*/
I hope I'll be ok soon..
The word..I took from ur blog's blog list..
Cause pc problem..really can't write chinese..
But can see..

✖y.断翼天使^^ ✖ said...

o i c...haha...
no wonder...
u didt install chinese writing system...?
the song on ur blog is nice n familiar..
wht is the name of the song...?^^

May said...

I have..but really got problem..
So ia hard for me to type chinese word..
Hahacc..I love that song too..
Guo Jing- Xin Qiang
But,is abit about something I wan to told 'He'..
But now..maybe gonna change soon~